The Guest
S2, E9: Mitchell Blair directs Kirsten to shut down all investigation into finding her father. But Kirsten has finally made contact with someone she thinks can lead her to him. To gain her source's trust, Kirsten recounts the team's current case, in which a series of murders is tied to a wildly popular new app.