The Guide
S1, E13: Ruti learns what it means to be the Hero, and Theodora has a change of heart. Ruti enjoys the slow life. Red and company attend Ares' funeral and ponder the mystery of the holy swords. Red and Rit grow even closer, but is a complication on the horizon?