The Guilty Girl's Handbook
S4, E8: Hanna comes up with a desperate plan to save her mother from a conviction and turns to the only person she thinks can help: Mona. Caleb tries to convince Hanna that Mona can't be trusted, causing Mona to prove her loyalty in the most unexpected way.