The Guy Who Gets a Beard Weave
시즌 21, 에피소드 4: With a love triangle brewing in the house, not all models bring their A-game to an optical illusion photo shoot. The eagerly awaited make-over day arrives, and one model to unveils a never-before-seen look while another suffers a breakdown.