The Guy Who Has a Panic Attack
S20, E12: The guys and girls go to Bali, where they have to model swimwear while trying to walk under water and one of the guys suffers a panic attack. At a photo shoot at the local zoo, the models have to pose with snakes and leopards, where two of the models fail to perform out of fear of the animals.