The H Word
Сезон 1, серия 1: Four Marvel heroes fight injustice, unaware their paths are about to cross. Danny Rand (Iron Fist) and Colleen Wing follow the war against the Hand to New York City, where Matt Murdock (Daredevil) has given up his life as a vigilante after the death of Elektra Natchios. Luke Cage returns from prison, where detective Misty Knight informs him of trouble on the streets. A mysterious woman sets a destructive plan in motion. Jessica Jones searches for a missing husband, making a discovery as a disturbance hits the city.