The Halberd of Darkness
Сезон 1, серия 4: Although his entire body is shrouded with a dark aura, Tanta successfully wins against Bahn. However, Tanta is swallowed by the power of darkness and transforms into the Dark Warrior Tanta as he leaves with Gebulg. Bahn is left behind but he regains his regular form as the Fire Warrior Bahn and joins Fire’s team...