The Hand That Sits the Cradle
Сезон 5, серия 2: When Jessica offers to help out exhausted new mother Honey with Zuo Yue Zi – which means “Sitting the Month” taking care of her – Honey begins to realize that 30 days of having to abide by Jessica’s strict rules and dietary regimen could leave her more harried then she already is. Meanwhile, after watching “Pumping Iron,” Eddie and Emery attempt to put together a workout routine in order to buff themselves up; and Louis tries to bond more with Evan, who is a die-hard “mommy guy".