The Happy Wanderer
시즌 2, 에피소드 6: David Scatino, the father of Meadow's friend Eric and the owner of a local sports store, gets on the bad sides of both Richie and Tony when he loses big in two poker games. Paying his respects at a funeral, Tony is forced to deal with the presence of Livia.