The Hard Part
Сезон 3, серия 7: Addison and Sam go for a hike in Malibu, and must perform urgent field care when they stumble upon an expecting couple, trapped in their car after an accident. Meanwhile at Oceanside Wellness, Charlotte, Cooper and Violet treat a newlywed who, out of nervousness for his wedding night, has taken too much Viagra; Pete and Sheldon hit the bar scene together but fall for the same girl.