The Hard Right
시즌 6, 에피소드 13: Bull helps his friend, Army psychiatrist Colonel Victor Taggert (Lou Diamond Phillips), mount a diminished capacity defense for a sergeant accused of killing a fellow soldier. Also, Marissa forges a romantic connection with her art dealer, Henri Fray (Edward Akrout), a French gallery owner in need of legal assistance to stop an auction house from selling a piece of art that should be repatriated.