The Hardest Days
시즌 1, 에피소드 2: Gunawan tried everything to take care if his Mom. Gunawan faced a problem when he got accepted for a job which required him to leave his Mom.Satya's colleague, Herman, often bragged about his science olympiad-winning son to Satya. Satya got provoked and pushed Ryan, his eldest son, to join the olympiad to.Cakra was tasked to create a new skin care product.