The Haunted Mask
S1, E2: Isabella feels invisible. She doesn't have many friends at school and spends most of her time trolling her classmates on social media under a fake account. At the Halloween party, Isabella discovers a mask in the basement of the house. When she puts it on, the mask gives her a newfound confidence, but things take a turn when the mask starts to control her life.