The Hawke
S1, E6: Nolan and the team must help capture a cop and his former mentor from the academy after he becomes a fugitive following an assault. Meanwhile, Officer Tim Bradford needs Officer Lucy Chen to learn to predict the moves of criminals in order to capture them.