The Head in the Abutment
S11, E19: The team investigates the death of a popular professional hockey player whose headless corpse was dumped in the river. As Booth and Aubrey question the player’s coach (guest star Jeremy Roenick as himself), Booth’s depth of hockey knowledge is integral to solving the case, and he’s reunited with a hockey rival from his past, putting him back on the ice once again to face off against him. Meanwhile, Hodgins and Oliver have a competition of their own when Hodgins builds two drones and they compete to retrieve the victim’s missing head, and Booth and Brennan attempt to declutter their home.