The Head, The Tail, The Whole Damn Episode
S4, E15: After Lassiter takes a page out of Shawn's book and claims a shark attack victim was actually murdered, the guys must then scramble to find the fish and prove him right. Jeri Ryan and Michael Hogan guest star.