90210 The Heart Will Go On
S4, E19: Dixon collapses while arguing in the recording studio with Adrianna. In the hospital, they run into Liam who is with Silver to support her during a test to detect if she has the breast cancer gene. Ivy finds out Raj(guest star Manish Dayal) still has cancer and is in the hospital, while Annie meets a new guy Caleb (guest star Robert Hoffman) and discovers he is a priest. AnnaLynne McCord and Michael Steger also star.