The Heist
S2, E5: Eve, Gavin and others attempt to commandeer a shipment of black rock to gain access to the mysterious Building, where they believe they may find a way to bring Josh and Riley home. In 1988, Josh and Riley must act swiftly to prevent Caroline from altering the timeline.