The Helpers
S19, E13: While investigating the death of an intruder at Quantico, Jimmy and Kasie are exposed to a deadly biotoxin, and the NCIS team calls on Doctor Carol Wilson (Meredith Eaton) for help as they race to find the antidote. Also, Torres tries to distract Jimmy's daughter, who came to the office to spend the day with her dad.