The Hidden Boss Participates in the Martial Arts Competition
S1, E6: The Royal Academy is holding a martial arts competition, pitting its students against one another in bouts of magic and might. While she was initially uninterested, Yumiella immediately joins the fray after discovering what the prizes are.