The High-Tech Physical Exam
S1, E2: It's been a week since the entrance ceremony. In class 1-7, the students' misfortune shines through in interviews and physical exams, causing quite the uproar. After school, Hanako, Hibari, and Botan go on a tour of the school's clubs with academy guide robot Timothy to find one right for themselves...