The Hildebrandt Method
Сезон 1, серия 2: Jodi Hildebrandt’s cult-like counseling methods come into focus as former clients speak out. The Frankes aren't the only family harmed. Her teachings center on control—urging women to isolate, distrust loved ones and submit with devastating consequences.