The Hobgoblin, Pt. 2
S1, E12: Hobgoblin defeats the Kingpin and declares himself the new Kingpin of Crime. Fisk, having managed to escape the goblin, asks Norman Osborn to assist him in reclaiming his position. Norman manages to persuade Spider-Man to help them by claiming that he needs to rescue his son, Harry, who remains held captive at Crime Central by the Hobgoblin. Once they confront the goblin, Spider-Man defeats the goblin with vengeance for his aunt having been rendered unconscious, and Harry's kidnap. Following the Hobgoblin's defeat, Peter is relieved upon discovering Aunt May has made a full recovery.