The Hole
S1, E5: Upon learning about Hawk's relationship with Ashley, Eddie and Sarah find themselves at odds. Abe meets with Alison and suspects The Movement may be involved in criminal activity. Cal returns to the Ridge estate to declare his support for Sarah’s actions.