Scam Goddess The Holy Hustle
S1, E4: Scam Goddess Laci Mosley takes on New York City to expose Bishop Lamor Whitehead. Whitehead built a flashy Brooklyn congregation, streaming his sermons to the world. But as his faith grew, so did his taste for the finer things.