The Honeymoon's Over
S1, E9: Hank unexpectedly takes on a successful children's book illustrator who has a serious heart condition, causing tension between him and Jill. Meanwhile, Divya treats a newlywed with a hard to diagnosis ailment that takes the fun out of his honeymoon plans.