The Hooters
S5, E13: Adam tries to be funny in class but ends up distracting his woodshop teacher, who nearly injures himself when his tie is cut off, so Murray grounds him. Meanwhile, Geoff and Beverly try to become more cultured so Erica will remain close when she decides she wants to attend a Phillip Glass concert but, in the end, they learn something surprising about Erica's taste in music.