The Horse Cabbage Heart
S1, E8: Witt razzles and dazzles. The Bang-A-Rang reels from the past. Avron plants some seeds. Joel prevents Matty from answering the phone. Ethan feels the pull. Meredith attends a puppet show. Molly proves to be quite presumptuous.