The Host
S1, E2: Deva gets introduced as an arrogant beast. An advocate fighting for proper judgment to shut down the corrupt industry, two struggling villagers who are trying their luck, a doctor and his loneliness and an ambitious PT teacher who plans to arrange money to build the unsteady school building by sending students to a reality show are introduced.