S2, E1: Hosts James and Oliver Phelps assign eight pairs of pastry wizards into the four Hogwarts Houses and ask them to create a showpiece with at least one tasting element. Judges Carla Hall and Jozef Youssef decide which bakers move on to the next challenge.