The Human Kind
S5, E8: Olivia encounters a very intuitive and oracle-like person named Simone (Jill Scott – Steel Magnolias) as she looks torecover a key piece of equipment for Walter. Meanwhile, Peter finds himself in a perilous situation as he observes Windmark.