The Hunt
S1, E3: With the survivors' food supply dwindling, Eve and Ty venture into the forest on a risky hunting expedition only to face unexpected dangers that threaten their survival. As an unlikely rescue mission comes to fruition, Gavin must put his faith - and the fate of his family - in the hands of an old friend with whom he shares a complicated past.