The Hunt
S1, E2: Becky intensifies her efforts to harvest a moose; Pierre looks to the land for resupply; Hoping to expand his trap-line Bentley flies north to establish a new camp; Pike Mike takes one last kick at the can in his quest to pad his winter larder.