The Hunted
S1, E1: In the small town of St. Francis, Maine, when shy Amy Theriault starts a romance with handsome Jesse Marquis, it seems like a good match. But, what starts out as a fairy tale romance leads to unthinkable acts that shatter a family and shock a community.