The Hunter
S3, E6: When Michael hears about an operative from his past who is hunting him, he turns to Beck, a prominent member of Miami's underworld, for help. He's too late, however, and Michael and Beck are kidnapped together, only to escape as they are being taken out to the Florida wilderness for interrogation. They are forced to work together to survive the wilderness and the paramilitary team that is chasing them down. Meanwhile, a man approaches Michael offering to sell his services as an ex-spy to the highest bidder.