S2, E2: A shocking event from Eric's past leads to his interrogation by Cornell, revealing a large cash withdrawal by Kate without his knowledge. A desperate Eric looks for proof his life with Kate wasn't one big lie. Amanda helps Eric continue his search for answers, uncovering evidence Eric was being blackmailed.