The Ice Is History
Сезон 1, серия 3: Our past is re-emerging from the ice. Archaeologist Ben Timberlake investigates civilisation-defining mysteries. From cataclysmic meteor impact sites buried deep below Greenland’s ice, to artifacts exposing a brutal massacre in ancient Alaska, to a Soviet ghost town in the Arctic.