The Ice Is War
Сезон 1, серия 5: Ice is the deadliest enemy. Former soldier and archaeologist Ben Timberlake is on a mission to reveal the ice’s role in wars past, present, and future. From hunting lost WW1 bunkers in Italy, to secret Cold War nuclear bases in Greenland’s ice, to modern-day Arctic espionage on Russia’s border.