S1, E4: Ice holds the key to rebuilding worlds. Marine biologist Dr. Diva Amon explores the hidden forces in our ice that can restore ecosystems. From deep-sea Arctic habitats with regenerative powers, to game-changing ice dinosaurs in Alaska, to a dying glacier in the Andes that can kick-start new life.