The Imperial Library Intelligence Asset Management Bureau -Fukurou-
시즌 1, 에피소드 2: Books containing the intense emotions of the author, sometimes with the power to force the death of their readers, these books are known as "cursed tomes". The role of the Imperial Library Intelligence Asset Management Bureau, nicknamed Fukurou, is finding and retrieving these books. As a result of the incident with her brother, Tsugumi has gained the ability to see the auras around cursed to...