시즌 1, 에피소드 16: Sabrina tells Mickey she wants to augment her figure, so Mickey decides the best way to dissuade her from doing so is to do a test-run in public. Meanwhile, Jimmy takes Chip and Ben to a baseball game to teach them how to be more masculine.