S3, E17: The explorers and Finn search a cave in hopes of finding a portal that can cross dimensions. But once inside, an ghostly visage appears that sends Finn running. Marguerite, Roxton, and Challenger are unable to resist the glowing apparition's pull, and are replaced by three spirits that have escaped from a world of darkness.