The In Addition Tos
S3, E5: Bobby Bottleservice directs an action movie in which he must rescue his mother from Eagle Wing, C-Czar goes on a date with a coworker despite his feelings for Pretty Liz, and Mikey questions his sexuality on "Wheels, Ontario."