The Indicator
S2, E5: Sydney discovers a terrifying secret when shes sent on a case to track down a new generation of weapons. Meanwhile, Vaughn suspects Jack of setting up Sydneys mother to take a fall, Sloane tells Jack the truth about Emilys death, and Will lends a hand to Francie during the grand opening of her restaurant.