The Inheritance
S1, E11: Isabel’s friend Joyce asks Walter to find the men who murdered her father, a racetrack aficionado. With the help of some horse-whispering, Walter discovers links to an inheritance Joyce was supposed to receive from her father, and to some mysterious men at the track whom Walter suspects are involved in her father’s death. Meanwhile, Willa decides that she wants to apply for college.