The Inside Bugs / Sun Valley Freeze
S1, E2: Yosemite Sam hopes to make a quick escape from a bank heist, and is surprised to discover Bugs as his getaway driver. / Bugs must do everything he can to protect Bigfoot while not becoming collateral damage himself.