The Intelligence
S6, E19: Gumball and Darwin argue with the Internet and make him mad. So mad in fact that he seeks to wipe out humanity and, while doing so, malfunctions! The whole of Elmore is plunged into a time before technology. It's actually pretty nice. Will Gumball and Darwin decide to leave the internet unplugged?