The Internet Revolution
S1, E6: In the ’90s, the internet’s birth heralds a new age, but even tech gurus like Bill Gates almost miss how revolutionary it will be. The web expands, and celebrities Pamela Anderson and Tommy Lee’s stolen sex tape will have an unexpected effect on how the internet is used. Warning of the net’s dark side is missed, and the rush to invest makes big winners and even bigger losers in the dot-com bubble.