The Interview
S1, E9: Brukner’s past catches up with him when evidence of recent misdeeds are exposed on the eve of his auction. Roxanna finds damning evidence against Graham and must decide how to use it. Brukner learns Graham has betrayed him and plans revenge. Uzay and Demir convince Hassan that Graham must be eliminated.