The Intraterrestrial Enigma
Сезон 1, серия 6: Learn about the origin of Shambhala according to the extraterrestrials and the meaning of the mythical Chintamani stone. Discover the secrets that take us to the ends of the Earth. Ricardo shares his experience with them and the message that he received.